Jeśli jesteś mechanikiem, najzwyczajniej prowadzisz na co dzień warsztat samochodowy, musisz postarać się o jak największą liczbę klienteli. W końcu utrzymanie firmy w Polsce nie należy do tanich, zatem trzeba zarabiać na siebie. No dobra, ale skończmy już z komunałami, przejdźmy do meritum…
Świetna forma promowania naprawy samochodów to niewątpliwie Facebook. Fanpage warsztatu to coś fantastycznego. Będziemy mogli promować się niemalże za free. Jeśli będziemy umieszczali interesujące posty, oprócz tego będziemy bardzo szybko odpowiadać na pytania internautów, pewnie będziemy popularni pośród okolicznych kierowców. Oprócz tego kierowcy, którzy do tej pory nie korzystali z oferowanych przez nas usług naprawczych, będą mieli zaufanie do nas. Będą dobrze wiedzieli, że nie mają w tej chwili do czynienia z całkowicie nieznanymi mechanikami. Może nawet całkowitymi partaczami, amatorami…
Bardzo dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu niewątpliwie Google. Wiadoma sprawa, że Google to na ten moment najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na całym świecie, również naturalnie w naszym kraju. AdWords powoduje, że strona internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie codziennie odwiedzana przez tych ludzi, którzy no przynajmniej teoretycznie poszukują dobrego mechanika. Naturalnie za każde kliknięcie trzeba zapłacić. Powinniśmy zatem dbać o wysokie konwersje!
Jeżeli chodzi o wyszukiwarki, z całą pewnością pozycjonowanie także daje efekt. Pewnie oczywiste, że wejścia z wyszukiwarek są bezpłatne. Nic nie musimy płacić. Jednakowoż musimy pamiętać o tym, że usługa SEO – solidna usługa, jest sporym wydatkiem.
Autor artykułu: protape.pl